BOJ S CUKREM
Globální epidemie nadváhy, obezity a diabetu mellitu si žádá řešení – cílem je snížení často zbytečně vysokého podílu cukru v potravinách a nápojích. Připravovaná kampaň se zaměří na řešení současného „sladkého problému“.
Nová kampaň pod názvem „Action on Sugar“ vedená skupinou mezinárodních expertů z oblasti metabolismu a obezity chce oslovit spotřebitele potravin s vysokým podílem cukru a informovat je o rizicích konzumace „skrytého cukru v potravinách a nápojích“.
Cílem je ovlivnění výrobců těchto potravin a dosažení snížení podílu cukru v potravinách o 30 % v následujících třech až pěti letech.
Podobná kampaň s názvem „Action on Salt and Health“ zaměřená na sůl má již své výsledky. Díky ní se ve Velké Británii snížil za 10 let podíl soli v potravinách o 15 %.
Informoval o tom server foodnavigator.com
Celý článek si můžete přečíst ZDE.